tiistai 19. kesäkuuta 2012

Päivitystä

Mmoi! Ajattelin vähän kertoo jutuista mitä tulee tai on ollu nyt.
Meen ehkä tänään kaupunkiin kun yks mun kamu tulee etelä-suomest tänne päin, nii tapaamaan sitä.
Ja perjantaina meen yhen kaverin luokse viettää juhannusta (no riippuu jos se ei oo kipee, mut ei se kait oo :D) Sit meen 8.7 Kreikkaan ja oon siel viikon. Sit siin on jtn. 2 päivää välis ja me kummatki mennään yhelle leirille ja ollaan siel muutamii öitä.
Mut tässä tais sit olla kaikki tärkeimmät jutut mitä täs on nyt tiedos.

Kävin lauantaina kattomassa LOL:in ja se oli ihan mahtava! Itkin tyyliin koko leffan :) Olin oottanukki sitä leffaa jtn puoltoista vuotta. Ja toissapäivänä mä heitin talviturkin.. JEE! hyvä minä!
Ja sit Siri oli tänään/eilen meillä käymäs. btw. tein tänään lettuja :))

AINIIN JA VIELLÄ SIITÄ VIDEOSTA! Mun kone ei suostu tallentaa sitä sellaseen muotoon et sen vois laittaa YouTubeen ja sit tänne.. Muuten se on muokattu..

Ja mä huomasin äsken et mein blogi on täyttäny eilen kuukauden :)

XoXo. Tuuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti