lauantai 4. elokuuta 2012

hei kaikki !

Heyyy I'm back!! Ja ''pahoitteluni'' etten oo pitkään aikaan täällä kirjotellu. On tapahtunu aika paljon kaikkee enkä nyt viellä ainakaan rupee selostaa mitä, mut joo, ei mitään kivaa... Joohhh. Muttah! Oon ollu tässä viimeset kolme päivää ollu kuumes ja sillee, mut nyt rupeen olee aika terve. Mun ääni on kyllä ihan sairaan hölmön kuulonen!! :D Ja kurkku on ihan sairaan kipee... Käytiin tyylii koko suvun (sinne tuli mun perhe, kaks tätii ja serkut, sit mummo ja ukki::) voimin viimeviikolla Kiteen eläinpuistossa, ja kuvailin siellä aika paljon. :) Tää mun kone on niin tyhmä ja laginen, nii en jaksa koskaa ladata tänne kuvii, ehkä joulupukki tois mulle uuden koneen? :))) Tein tänää btw brownieseja, tuli ihan sairaan hyviä!! Mut sit söin ihan liikaa ja nyt sattuu mahaan.:( Joo sori oon läski, enkä yhtää ylpee siitä... Meen kai ensviikon torstaina mun tädin kaa kuopion ikeaan, pitäs saada loppuun toi mun huoneen remppa,, siel on vähän kaikki kesken... Ja arvatkaa mitä!! Siivosin tänää ihan ite mun huoneen!(; Oon nii ylpee itestäni:dd.. Ainiii, me ollaan menossa Tuulin kaa Supasoul Festeille chillaa. Mut oon niin pettyny kun MG ei oo esiintymässä siellä... Nosori MG on ihana. <3
Munki pitäs tehä joskus videopostaus... Noh sitä odotellessa!;D
X siriiiii

2 kommenttia:

  1. Kivan oloinen blogi teillä :-)
    Meilläkin on yheisblogi. Jäätiin seuraileen.
    Tässä olis linkkiä meitin alussa olevaan blogiin http://kuvakatu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitti!:) Juu mä meenki kurkkaa heti tota teidän blogii!!;)-Siri

    VastaaPoista